Loadings RPG-projekt
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stridssystem

4 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  tobbA tor aug 21, 2008 12:56 pm

Vi kan ju alltid rösta... Men jag tycker min idé är bäst Very Happy

Vad jag tänkte med lock-on är väl att det underlättar om vi skall ha beatemupsystem eftersom alla beatemupspel i princip bygger på att man alltid har siktet på sin motståndare. Man slipper dessutom koncentrera sig på att alltid vara vänd åt rätt håll och kan fokusera mer på striden i sig
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia tor aug 21, 2008 3:09 pm

Klart vi skall rösta Very Happy.
Fixar en tråd snart.

Det där med att alltid ha kameran i ryggen som gouki nämnde låter ju faktiskt lite häftigt. Zelda lttp har ju t.e.x. väggsprites som egentligen kan vridas upp och ned men ändå se likadana ut (väggar som pekar åt nord ser ut som väggarna som pekar åt syd fast spegelvända).
När man väljer lock-on skulle "kameran" kunna göra en rörelse så att spelaren ser när skärmen vrids, på så sätt hänger man fortfarande med och vet vart man befinner sig...Fördelen blir att vi håller oss till attacksprites som bara pekar åt ett håll, alltid. Och fienden blir centrerade och all action hålls koncentrerat. Dessutom är det grymt unikt. Ingen aning om hur man skall koda det dock Razz
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  tobbA tor aug 21, 2008 5:40 pm

dark_volvagia skrev:Klart vi skall rösta Very Happy.
Fixar en tråd snart.

Det där med att alltid ha kameran i ryggen som gouki nämnde låter ju faktiskt lite häftigt. Zelda lttp har ju t.e.x. väggsprites som egentligen kan vridas upp och ned men ändå se likadana ut (väggar som pekar åt nord ser ut som väggarna som pekar åt syd fast spegelvända).
När man väljer lock-on skulle "kameran" kunna göra en rörelse så att spelaren ser när skärmen vrids, på så sätt hänger man fortfarande med och vet vart man befinner sig...Fördelen blir att vi håller oss till attacksprites som bara pekar åt ett håll, alltid. Och fienden blir centrerade och all action hålls koncentrerat. Dessutom är det grymt unikt. Ingen aning om hur man skall koda det dock Razz

Det jobbiga blir väl att räkna ut alla vinklar och avstånd och så vidare...

Men det är nog fullt möjligt om man bara ger det lite eftertanke. Har vi tur så har vi ett mattesnille i gänget Smile

Men det funkar ju som du säger. Dock brukar ju direkt topdown-perspektiv inte ofta vara särskilt snyggt, men i Zelda gör de det ju bra. Men om vi skall göra det exakt som Zelda ALTtP så är ju så är ju byggnader och så vidare sedda snett uppifrån vilket gör att det inte går att vrida skärmen utan att det ser konstigt ut. I så fall måste verkligen allting ses rakt uppifrån vilket inte ser jättekul ut direkt. Väldigt opersonligt när allt man ser är figurernas hår och en massa tak.

Vi skulle även kunna göra bakgrunderna i 3D, eller i alla fall saker som hus och så vidare, men fortfarande låta spelet var 2D egentligen. I så fall blir det inga problem att rotera alls. Men då är frågan om det är enkelt att bara omvandla bakgrunden till 3D? Och så behöver vi någon som kan göra 3D-grafik.
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia tor aug 21, 2008 8:57 pm

tobbA skrev:
Det jobbiga blir väl att räkna ut alla vinklar och avstånd och så vidare...
Alla avstånd blir desamma som om man körde stillastående skärm, man får räkna ut sådant som om skärmen var normal och sedan fixa någon funktion som vrider all grafik när den skall ritas upp typ.

tobbA skrev:
Dock brukar ju direkt topdown-perspektiv inte ofta vara särskilt snyggt, men i Zelda gör de det ju bra. Men om vi skall göra det exakt som Zelda ALTtP så är ju så är ju byggnader och så vidare sedda snett uppifrån vilket gör att det inte går att vrida skärmen utan att det ser konstigt ut. I så fall måste verkligen allting ses rakt uppifrån vilket inte ser jättekul ut direkt. Väldigt opersonligt när allt man ser är figurernas hår och en massa tak.
Man får nog arbeta med rätt orealistiska perspektiv, grottorna i zelda ser ju ut såhär:
Stridssystem - Sida 2 Picture%202
och:
Stridssystem - Sida 2 LegendofZelda-ALinktothePast152
Hatar när karaktärer ritas ur topdown perspektiv, men miljöer och sådant är mer acceptabelt (försök att se ett hus framför dig i samma stil som templena i zelda, ser ju inte dumt ut ändå). Karaktärerna behöver man absolut inte bara visa huvudet på eftersom man kan perspektivfuska till viss del... Fast då måste man vara beredd att göra karaktärer som kan titta åt åtminstone fyra olika riktningar...

Om det är möjligt skulle man kunna stretcha grafiken vid vridning. Så att en vägg som inte syns rakt framifrån blir mer och mer synlig(stretchad) ju mer man vrider på skärmen.

Det blir nog en jäkla massa förarbete, har vi otur blir det förbannat svårt men jag tror det går bra. Men om vi är beredda på det tror jag att vi har något riktigt annorlunda och unikt på g. Very Happy
Vi lär iaf vinna poäng för att inte se ut som alla andra!
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  tobbA tor aug 21, 2008 11:23 pm

dark_volvagia skrev:Hatar när karaktärer ritas ur topdown perspektiv, men miljöer och sådant är mer acceptabelt (försök att se ett hus framför dig i samma stil som templena i zelda, ser ju inte dumt ut ändå). Karaktärerna behöver man absolut inte bara visa huvudet på eftersom man kan perspektivfuska till viss del... Fast då måste man vara beredd att göra karaktärer som kan titta åt åtminstone fyra olika riktningar...

Hus i samma stil som templena i Zelda tycker jag inte alls låter som om det kommer se bra ut ^^'

Det funkar i interiörer eftersom det ger illusionen av att perspektivet ser så ut, alltså som innerväggar, men utanpå ett hus kommer det bara se ut som om väggarna lutar 45 grader.

Jag tycker istället att vi prövar utan att vrida skärmen. Eller om det blir dåligt så ritar vi hus och liknande i 3D.

Självklart kan man fuska med vissa föremål så att de ändrar riktningssprite beroende på vinkeln man ser dem från... Men frågan är hur snyggt det blir att inte rita dem uppifrån när resten av spelet är gjort så.
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  QauNuckShin fre aug 22, 2008 9:37 am

dark_volvagia skrev:Ingen aning om hur man skall koda det dock Razz

Exakt. Jag har väl iofs ett par idéer, men det skulle göra många andra grejor mycket svårare.

"Att alltid ha kameran i ryggen" skulle nog kräva 3d-omgivningar. Annars är man begränsad till fyra riktningar, och rotering runt en fiende skulle bli jobbigt.

Att vända perspektivet överhuvudtaget kräver nog att man arbetar rätt mycket med 3d, faktiskt. Kartorna måste ju göras i 3d, och koden för att avgöra vad som ska ritas blir mycket mer avancerad än "vad finns i skärmytan?".

Att vrida perspektivet tycker jag alltså är onödigt mycket jobb.
QauNuckShin
QauNuckShin
Kodapa

Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 37
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia fre aug 22, 2008 10:27 am

tobbA skrev:
Hus i samma stil som templena i Zelda tycker jag inte alls låter som om det kommer se bra ut ^^'

Det funkar i interiörer eftersom det ger illusionen av att perspektivet ser så ut, alltså som innerväggar, men utanpå ett hus kommer det bara se ut som om väggarna lutar 45 grader.
Okej jag var överdrivet optimistisk när jag skrev det där, jag menade dock inte som att det skulle se bra ut, jag menade snarare att det skulle vara en acceptabel lösning. Det intressanta med att vrida perspektivet på det sättet i 2d är dels att det finns rätt mycket outforskat inom det eftersom det (framförallt inom RPG) nästan aldrig gjorts i 2d. Tanken var att man skulle kunna få striderna att likna punchout eller liknande. Stora nackdelen är ju att det blir jobbigare att koda, så vida vi inte offrar det grafiska och håller oss till den "acceptabla" lösningen ( iof, helst inte).

QauNuckShin skrev:
Exakt. Jag har väl iofs ett par idéer, men det skulle göra många andra grejor mycket svårare.

"Att alltid ha kameran i ryggen" skulle nog kräva 3d-omgivningar. Annars är man begränsad till fyra riktningar, och rotering runt en fiende skulle bli jobbigt.

Att vända perspektivet överhuvudtaget kräver nog att man arbetar rätt mycket med 3d, faktiskt. Kartorna måste ju göras i 3d, och koden för att avgöra vad som ska ritas blir mycket mer avancerad än "vad finns i skärmytan?".

Att vrida perspektivet tycker jag alltså är onödigt mycket jobb.
3d är inte alls nödvändigt rent hypotetiskt, går att lösa genom att platta till och vrida spritsen. Nackdelen är väll att det tydligen skall kräva en hel del av datorn om man kör det i realtid ( http://www.ferzkopp.net/joomla/content/view/19/14/ och SDL_stretch/SDL_resize http://libsdl.org/libraries.php?start=100&order=name&category=-1&completed=0&os=-1&match_name=&perpage=50 ). Problemet med "vad finns i skärmytan?" antar jag går att lösa genom att bygga en fyrkant för själva kollisionscheckningen (som man brukar göra) och sedan ännu en som är lika hög som hela byggnadens (eller vad man nu kan tänkas ha) längsta(eller bredaste beroende på) sprite, och lika bred. Är rutan inom det området så kommer man alltså att rita upp spriten.

Men jag förstår att det är jobbigt och jag förstår att det kan ta mycket kraft (fast med tanke på de flesta 3d applikationer undrar jag om det verkligen är så mycket man tappar, har spelat något gammalt gamemaker spel någon gång också som inte led av något sådant), poängen är att 3d inte är nödvändigt, GTA har t.ex. skapats helt i 2d vad jag vet.

Poängen är bara att jag tycker att det faktiskt lät som en intressant och udda idé och jag tror att de mest udda idéerna kan erbjuda mest utforskning för oss som spelutvecklare. Om man testar något nytt finns det ju en chans att någon utomstående blir lite mer intresserad.

Sedan kommer vi ju att rösta om det här, vad vi vill göra mest, som vanligt. Men jag tror inte man skall avfärda det som "onödigt mycket krångel och omöjligt i 2d", det finns trotsallt folk som kodat färdiga scripts för sådant här. Sedan beror det ju helt på vilken nivå vi vill arbeta. "lätt tidsfördriv" eller "hobbyprojekt" eller hur man nu skall beskriva det. Så jag tror nog att vi bör hålla oss i från det här faktiskt Razz

Men ni får inte säga att tanken inte var god Razz
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  tobbA fre aug 22, 2008 11:00 am

GTA har faktiskt sina hus i 3D...

Så det är nog så jag tycker vi skall lösa det om vi vill vrida skärmen, genom att göra hus och liknande i 3D.

Fan att vi inte gör detta i gamemaker... Hade vart rätt lätt ordnat där ^^'

Men jaja...

Håller på och knåpar ihop en liten test av hur det kan bli med targeting och grejer i gamemaker. Smile
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia fre aug 22, 2008 4:19 pm

tobbA skrev:GTA har faktiskt sina hus i 3D...

Så det är nog så jag tycker vi skall lösa det om vi vill vrida skärmen, genom att göra hus och liknande i 3D.

Fan att vi inte gör detta i gamemaker... Hade vart rätt lätt ordnat där ^^'

Men jaja...

Håller på och knåpar ihop en liten test av hur det kan bli med targeting och grejer i gamemaker. Smile
Nej, jag tror bestämt att det är 2d som ser ut att vara i 3d (så är det ju alltid iof, men jag tror inte man använde sig av någon form av ray casting eller liknande, snarare spites som omskalades).

Nej, jag tror inte det hade varit mycket enklare i gamemamker, första fasen är alltid lättare i gamemaker. Men efter det så är det ungefär detsamma, bara det att det man har ofta blir mycket snabbare om man arbetat i andra språk. Om det är någon fördel när det kommer till 3d-grafik har jag iof ingen koll på.

Gör du också ett targeting test i gamemaker? Om det är intressant kan du ju få min från förra sidan att bygga på utifrån (som jag också kodade i gamemaker på test Razz ).
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia fre aug 22, 2008 6:31 pm

Okej, uppdaterade min förra test och la till min alternativa kontrollmetod(tror att det var ungefär som tobba menade också). Antar att man kan sitta och tweaka i oändlighet tills man känner att den är perfekt. Eftersom kontrollen ändras beroende på den riktning man tittar åt blir det alltså mer komplicerat att koda och få att kännas bra, men belöningen blir att man rör sig åt det håll man verkligen pekar åt (vilket man ju gör när man inte har targeting igång). Tror denna version känns enklare på rörliga måltavlor.

Här kan ni ladda ner den (skrev över det förra testet som låg på servern):
http://www.brainfairies.com/downloads/Targeting.zip
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  tobbA lör aug 23, 2008 9:48 am

[quote="dark_volvagia"]
tobbA skrev:Nej, jag tror bestämt att det är 2d som ser ut att vara i 3d (så är det ju alltid iof, men jag tror inte man använde sig av någon form av ray casting eller liknande, snarare spites som omskalades)

Kan hända att det är omskalade sprites, men det är fortfarande 3D ;P

Men i vilket fall är det nog detta vi bör göra om vi vill få snurr på bakgrunden...

Gamemaker har den fördelen att det är lätt att bara skriva d3d_draw_wall() med en viss textur och så vidare. Men jag kan nästan inget alls om kodning i andra program så jag kan inte jämföra direkt

"Här kan ni ladda ner den (skrev över det förra testet som låg på servern):
http://www.brainfairies.com/downloads/Targeting.zip"

Ser ju finfint ut tycker jag Smile

Nu har du ju gjort ett så då skippar jag mitt. Men det såg ungefär likadant ut Smile

Vad som skulle vara bra ytterligare vore dock att man såg någon form av markör ovanför det monstret som blir markerat om man trycker på mellanslag, så att man vet vilket det kommer bli... och en knapp som gör att man kan byta mellan olika targets. Men det är väl såna detaljer man kan tänka på senare.
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  QauNuckShin lör aug 23, 2008 11:02 am

Ptja.. Jag kan tyvärr inte testa Targeting-grejen, eftersom den är Windows only. Lyckades starta den med Wine, och såg de otroligt fula GameMaker-loggorna, men själva "spelet" sen var bara svart.
QauNuckShin
QauNuckShin
Kodapa

Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 37
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia lör aug 23, 2008 2:19 pm

@tobba: Ja jo, jag hade ju en påbörjad redan, ja det låter som rätt bra funktioner det där, definitivt något att tänka på när vi implementerar det. Det första targetingalternativet (innan man trycker ned T första gången alltså) finns massor att lägga till på, men jag tror att det kan bli riktigt bra när man väl gjort det (just nu kan det vara lite förvirrande).

@QuaNuckShin: Ja fyfan vad ful gamemaker loggan är. Och jo, det är ju windows only. Vilket är synd. Har för mig att jag läst att de snart skall försöka göra det kompilerbart för linux också (första uppdateringen på länge isf). Så fort vi dragit igång C++ programmeringen och sådant så kan vi ju lägga till targetingsystemet där och testa igen, koden blir ungefär densamma. Smile

Hur många förslag har vi nu?
1. Rutnätssystem av FF tactics slag
2. Ett snabbt rainbowsix liknande stridssystem där man ger enkla kommandon till sina medspelare, tar skydd och attackerar i realtid.
3. Ett snabbt stridssystem som påminner mer om dagens beat em up, tre knappar. Slag, block och hugg? (+eventuellt magi) (virtua fighter/soul calibur o.s.v.). Fighting-stridssystemet kan också fördjupas med hjälp genom att ett delmoment blir att ta sig runt blockningar genom att utföra sidoattacker samt blockera själv.
5. Ännu ett fighting-striddsystem där man använder targeting för att fokusera på fiender (targeting kan vi iof återanvända på de ovanstående också). Horisontella hugg mot fiender som går runt dig och vertikala hugg mot fiender framför dig (ala soulcalibur). Vertikala hugg mot horisontella hugg
6. Ett spel där man med hjälp utav targeting fokuserar "kameran" bakom huvudpersonen. Striddsystemet blir mer likt punchout. Fördelen blir att kontrollen i targeting alltid är konstant och det blir mindre förvirring. Nackdelen är att det blir svårare att rita och koda.
7. Legend of Zelda-stil (första spelet) + speciella knappkombinationer för kombos + target lock-on.

Target lock-on kan inkluderas i alla ovanstående om vi märker att det behövs.

Ska vi ändra på något utav ovanstående eller lägga till något? Om inte kan vi väll köra en omröstning. Tycker att allt är väldigt bra idéer.


Senast ändrad av dark_volvagia den lör aug 23, 2008 3:40 pm, ändrad totalt 5 gånger
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  tobbA lör aug 23, 2008 2:48 pm

Lägg gärna till att själva stridssystemet skall vara baserat på den typ de använder i Soul Calibur på 5an. (för jag antar att det var den som var min idé) Vertikala hugg slår horisontella slag, gå runt i cirklar funkar bra mot vertikala hugg och horisontella hugg är bra om motståndaren rör på sig mycket.
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  QauNuckShin lör aug 23, 2008 2:53 pm

Mitt förslag är standard Legend of Zelda-stil (första spelet) + speciella knappkombinationer för kombos + target lock-on. Target lock-on ska då vara att man låser på målet, upp/ner ändrar avstånd och vänster/höger roterar runt.

Tycker inte att man ska hålla på och ändra vinkeln.
QauNuckShin
QauNuckShin
Kodapa

Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 37
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia lör aug 23, 2008 3:36 pm

tobbA skrev:Lägg gärna till att själva stridssystemet skall vara baserat på den typ de använder i Soul Calibur på 5an. (för jag antar att det var den som var min idé) Vertikala hugg slår horisontella slag, gå runt i cirklar funkar bra mot vertikala hugg och horisontella hugg är bra om motståndaren rör på sig mycket.
a just det, det var nummer 5 egentligen. Men jag skrev bara om targeting och glömde bort att jag tänkte skriva om horisontella attacker och sådant också Razz
Sådär
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia lör aug 23, 2008 3:39 pm

QauNuckShin skrev:Mitt förslag är standard Legend of Zelda-stil (första spelet) + speciella knappkombinationer för kombos + target lock-on. Target lock-on ska då vara att man låser på målet, upp/ner ändrar avstånd och vänster/höger roterar runt.

Tycker inte att man ska hålla på och ändra vinkeln.
Ändra vinkeln?
Hursom. Det övre du beskriver är kontrollmetod "0" i det exempel jag laddade upp Razz (man går närmare genom att trycka upp/ned o.s.v)
Oj, skriver upp din också. Har för mig att vi nämnt zelda-stil som du säger.
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia lör aug 23, 2008 4:10 pm

Okej omröstning här:
https://loadingrpgprojekt.swedishforum.net/speldesign-f8/stridssystem-t44.htm#473

Fick korta ner några av alternativen eftersom forumet inte tillät så långa röstningsalternativ.
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  QauNuckShin lör aug 23, 2008 5:08 pm

dark_volvagia skrev:
QauNuckShin skrev:Mitt förslag är standard Legend of Zelda-stil (första spelet) + speciella knappkombinationer för kombos + target lock-on. Target lock-on ska då vara att man låser på målet, upp/ner ändrar avstånd och vänster/höger roterar runt.

Tycker inte att man ska hålla på och ändra vinkeln.
Ändra vinkeln?

Vridbar "kamera". Gillar inte.
QauNuckShin
QauNuckShin
Kodapa

Antal inlägg : 70
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 37
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  dark_volvagia lör aug 23, 2008 6:15 pm

QauNuckShin skrev:
dark_volvagia skrev:
QauNuckShin skrev:Mitt förslag är standard Legend of Zelda-stil (första spelet) + speciella knappkombinationer för kombos + target lock-on. Target lock-on ska då vara att man låser på målet, upp/ner ändrar avstånd och vänster/höger roterar runt.

Tycker inte att man ska hålla på och ändra vinkeln.
Ändra vinkeln?

Vridbar "kamera". Gillar inte.
Aha. Tja, jag gillar det inte heller med tanke på hur illa det kan bli. Försökte testa ungefär vad jag tänkt mig. Det kan fungera. I värsta fall blir det hemskt. Isåfall får man bygga upp riktig 3d.
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Stridssystem - Sida 2 Empty Sv: Stridssystem

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet